Labák

03.11.2011 17:19

Labák ako inak príjemne prekvapil. Pobehujeme pod skalami a každá linia vyzerá super a celkom leziteľne. Niečo úplne iné ako Adršpach, kde je treba cesty starostlivo vyberať. A hlavne to tam nesolííííííííííííííí :DDDDDDDDDD.

Na rozlez dávame Gilotýnu za VIIb, takú trocha Adršpašsko odistenú cestu 2 kruhy na 60m. V sprievodcovi bolo písané, že sa lezie až navrch tak som liezol aj ja. Navrchu kopa nadáviek - ako je možné že tu nieje zlaňák. Vyriešil to až obviazaný stromček jedným Marošovým uzlom a už odtial prášime dole. Tak som zistil že v Labáku sa na vrchol masívov nedolieza :DDDDDDDDD 

Ďalšia cesta Ferum VIIIb ma trocha lištami prekvapila a tak som sa v nej kúsok preletel. Druhý PP pokus bol už bez zaváhania.

No čo už, treba skúsiť aj dačo ťažšie tak prečo nie Psí život IXc. Po asi 10 pádoch to vzdávam a zdrhám z krúžka dole, Psí život je sakra ťažký. Na záver  som sa zahladel do parádnej hrany na Monolit - Kožist VIIIc, ktorá pustila na OS. Ešte pivečko u Kosťu a ide sa kompou do našeho campu. Cestou sa ešte zastavujeme na Pravom brehu a vyliezame dve rajbasové cesty Dobrý skutek VIIc a Alarm VIIIa.

Druhý deň ideme s Evkou znova na Lavý breh, Maroš s Labuťom sa ostávajú opalovať na Pravom. Na rozlez naliezam do Tvrdolína IXc. Na začiatku tvrdý boulder pod prvým borhákom a potom už len vydržať 10m do previsu po chytoch. Druhý pokus vyzeral celkom nádejne, ale nakoniec som vyletel z posledného ťažkého kroku. Evka odvážne naliezla do cesty Bacha na Trpaslíky VIIc, po dlhom, dlhom boji to nakoniec RK dobojovala :))))). Ešte pridala OS cesty Zlaté lístie VIIIa  a flash cesty Dobytí severního polu VIIIa. Ja som si dal ešte na záver tie isté cesty čo Evka + som pridal cestu Palicí do palice VIIIb a Veselý kašparkúv hrobeček VIIIa. 

Tým sme završili tento výjazd. Jednoznačne sa sem ešte treba vrátiť, pozviešať všetky tie rozvešané pytle a hlavne popreliezať to, čo sa nedostalo narad. Ale to by sme tam mohli takto vracať ešte 100 rokov, že hej :DDDDDDDD

 

Fotos: Labák