Jeseň na skalkách - Súľov

03.11.2011 19:30

Konečne sa trocha schladilo a na Súľove začali padať dlho rozlezené cesty. Dákym zázrakom sa mi podarilo vyliezť Hakunamatatu 8a pri jemnom daždi. Ešte som popridávala cesti Ufo 9-, Bolesť 8, Prázdne zrkadlo 8+/9-, tesne mi unikol OS tejto cesty a na záver Simonku 9-/9, podľa mňa skôr 9 lebo som v klúčovom mieste krátky.

Evka vyliezla svoju prvú 9- v inej oblasti ako je Skalka a to nie hocijakú ľahkú ale legendárnu, starú cestu Bláznivý projekt na Trojzubci. V Motýľovi jej chýbali doslova milimetre aby si odškrtla hneď ďalšiu. 

Ostatným sa tiež podarilo popreliezať kadejaké skvosty, Vlado Valach preliezol Vendetu 9, Masko  Bláznivý projekt a Motýľa, Vlado Nagy tiež Projekt a Motýľa + Prázdne zrkadlo.  

Hmmmm škoda že som už týždeň chorý v tomto počasí by sa tam dalo toho ešte veľa poliezť :(((((((((

Fotogaléria - Súľov