Hollental

16.05.2011 09:01

 

 S Vladom, Adamom a Evkou vyrážame na víkend do hollentalu vychutnať si miestne viacdlžkovky, haaaaaa to je lezeníčko. Borháky v 350m ceste po 3m, na štandoch samozrejme pekne dva nachystané na zlaňák, riadna zmena po Brente. Chalanov nechávame na parkovisku pod Stadelwandom a s Evkou si vyberáme cestu na Blechmaueri - Tour der 1000 nahmen za 9-, ktorá je vlastne predlžením cesty To the edge of heaven 8+, 170m. 

Ráno troška blúdenica, lebo sme nemali ani potuchu kde ten Blechmauer vlastne je, ale nakoniec sme to našli. Úvodná dĺžka na prebratie je za 8+, dlhší majú v nej strašnú výhodu. Chvíľkové zaváhanie v kľúčovom mieste, spŕška nadávok aké som hovädo a môžem to ísť znova na PP.

Po tejto dĺžke nasledovalo 7. dĺžok parádneho lezenia väčšina okolo 8-. Liezli sme pekne na striedačku, batoh ťahali všade kde to šlo.

2. dlžka - 7

 

Raibas za strašne malé chytíky - 4. dlžka 8-

8. dlžka - 7+

Potom nasledovala dlžka za 9-, kde som sa strašne natrápil kým som vymyslel aký taký softvér na  prebitie 3m dlhej stienky. Napriamo nereálne, vytrhol som dva chyty a asi 4 stupy, strašne vylámané. Sprava ešte horšie, odtiaľ sa len šutre sypali. Už som sa pomaly začínal opúšťať, ale potom som naľavo našiel spoďák a plytkú dieročku na nechty dvoch prstov z ktorej som potom skočil do hrany a bol som hore. Na druhý pokus to už pustilo ale bolo to stále na hrane.

Potom ešte dĺžka za 6+ a previs za 8- kde som skoro naložil a máme to za sebou. Zlaňák cestou je celkom OK. Ako vždy sme sa flákali tak druhú polku steny zraňujeme s čelovkami, klasika. Vlado s Adamom vybáchali 3 cesty dlhé okolo 120m a zažili kopu srandy s Maďarmi. Nedeľu ráno sa zatiahlo a vyzeralo to beznádejne, chalani chcú ísť aj tak do steny, my ideme radšej skalkárčiť do Adlitzu. Asi za hodinku začala leja a tak sme išli na "záchranku". Chalani čakali trocha zmoknutý v tuneli a spolu sme sa vrátili do Adlitzu. Čosi sme poliezli mne sa zadaril King kong za 8 na flash a Auch Ein Philosoph Ernährt 8+/9- na PP, ale  bola tam celkom zima tak sme to o 16.00 zabalili a utekali domov.

The End