Arco

19.04.2012 12:24

 

 

Velkonočné prázdniny ma konečne vytrhli z toho nekonečného kolotoča prerábania zadaní, písania bakalárky  a zápočtoviek na všetky tie krásne predmety ako PC kybernetika, robotizácia, a najoblúbenejšia metrológia....

V štvorici Evka, Rišo a Pavlínka vyrážame smer Lago di Garda na vytúžených 10 dní lezenice. Plány máme všetci ako vždy veľkolepé, niečo tiež natrénované, tak hádam sa aj dačo podarí vyliezť. Jediné čo nás trápi je trocha zlá predpoveď, ale tak dúfali sme, že sa to spraví. Nočný presun Trenčín – Arco netreba popisovať, každý si túto záležitosť vie ľahko predstaviť, pre tých čo to nevedia ,bude hádam stačiť – štyria ľudia obložení vecami, 9,5 h v aute...

Hneď po príchode nás čakala  nevítaná zmena – zatvorili nám čierny camp v Pietremurate :(((( Čo už treba nájsť nový. Prvý deň sme poliezli v Massone, aspoň v mojom prípade, pytle z minulého roka – Il Calabrese 7c.

Druhý deň sme navštívil tvrdú oblasť nad Massone Terra Promessa, ktorá je známe hlavne cestou Claudio Cafe 8c,  kde ma 7b nepustilo ani na tretí pokus. Strašne fúkalo a sem tam aj spŕchlo.  Rišovi tu tesne uniklo parádne 7c Progetto catty, ktoré som ja ledva skrokoval, Evka s Pavlínkou si vyliezli parádne špárové 6a+ US Open a Pavlínka ešte pridala Lorenzo 6a+, Rere 6a a Nanuk 6a+.

Ďalší deň blúdime v Nagu po najužších uličkách, aké si viete predstaviť. Nakoniec sme sa úspešne prebojovali pod skaly. Mne osobne sa už nechcelo liezť, treba dať aj dáky rest, ale baby si tu poliezli viacero pekných ciest a Rišo tiež neodolal, čo sa aj potom odrazilo na koži jeho prstov :DDD

V pondelok ráno sme zase v Massone. Sranda je, že skoro sami, lebo fúkalo a bola trocha kosa, jednoducho ideálne lezecké počasie, aké nám vyhovuje. Na OS  ma púšťa parádne 30m 7b Beach Boys a ešte mega vymastené Efrem de Sisco 7a+, PP. Rišo na záver dňa ešte pridal Disneland 7c ,v ktorom som si ja trocha načal pri páde koleno. Evke tesne unikol prelez cesty Fessura porta 7a+.

V utorok  bolo konečne prvé pekné ráno, čo sa odrazilo aj na počte najma Nemeckých lezcov. Pod skalami vyťahujem konečne kraťase a na rozlez dávam cestu Disneland 7c na PP, Evka tiež odvážne nalieza do cesty z minulého dňa a Fessura ju púšťa dokonca na RP. Ešte preliezam cestu Warner Broz 7b PP, a dávam nacvakávaci pokus v parádnom 8a La cucina.

Škodal len, že večer sme to definitívne zabalili vďaka zlej predpovedi, ale aspoň sa je prečo vrátiť

Fotogaléria: Arco